חדשות הפרסום באינטרנט – מרץ 2024

חדשות הפרסום באינטרנט - מרץ 2024

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=M2HwP6Wmvhs

גוגל אדס תתחיל להשהות באופן אוטומטי קבוצות מודעות עם פעילות נמוכה

מ-11 במרץ, קבוצות מודעות שנוצרו לפני 13 חודשים לפחות ולא קיבלו הופעות ב-13 החודשים האחרונים יושהו כדי לשפר את יעילות התקציב עבור מפרסמים.

ההשקה צפויה להימשך קצת יותר משבעה שבועות, ותסתיים לפני סוף אפריל.

אם שינוי זה משפיע על המודעות שלך, תוכל להפעיל אותן מחדש במידת הצורך. עם זאת, גוגל ממליצה לבדוק תחילה את קבוצות המודעות שלך ולבטל את ההשהיה רק את אלו שאתה מצפה לקבל הופעות בשבועות הקרובים. אם קבוצות מודעות שלא הושהו לא יקבלו הופעות בשלושת החודשים הבאים, גוגל תשהה אותן שוב באופן אוטומטי.

https://searchengineland.com/google-pause-ad-groups-low-activity-438076

חדש בלינקדאין: חברות יכולות לקדם בתשלום תוכן מכל משתמש בלינקדאין עם מודעות Thought Leader, בניגוד למה שהיה עד כה (קידום פוסטים של עובדים מאומתים בלבד)

בעבר, חברות יכלו להשתמש במודעות Thought Leader כדי להפוך פוסטים של עובדים מאומתים בחברה למודעות בתשלום. כעת, לעסקים יש אפשרות לקדם פוסטים גם ממי שאינם עובדים.

למה זה מעניין? שיתוף תובנות וחוויות מאנשים שאינם עובדים בחברה יכול לעזור לשפר את המוניטין, האמינות והאמינות של המותג שלך, מה שעלול להוביל ליותר המרות.

שימו לב: כדי למנוע שימוש לרעה או קידום לא מורשה, כאשר חברה בוחרת פוסט לתת לו חסות, היוצר יקבל הודעה המבקשת ממנו לאשר או לדחות את הבקשה.

מאפיין זה יהיה זמין לכל המפרסמים בלינקדאין עד לסוף החודש (מרץ)

https://searchengineland.com/linkedin-thought-leader-ads-expansion-438409

שינויים בסעיף הפוליסי, Malicious software של גוגל אדס

הסעיף אשר גרם ללא מעט פסילות לאחרונה, הולך להתפצל בתחילת חודש מאי ל-3 סעיפי פוליסי נפרדים:

  • Malicious software – תוכנות זדוניות
  • Compromised sites – אתרים שנפגעו
  • Unwanted software – תוכנות לא רצויות

בקיצור, היכונו לתקופה עם פוטנציאל פסילות גבוה. תודה לעידן לוי על העדכון.

למידע של גוגל בנושא: https://support.google.com/adspolicy/answer/6020954?hl=iw&sjid=15074058919930754383-EU

חדש בגוגל אנליטיקס 4: דו"ח מיוחד של הפרסום בגוגל אדס

הדוח הותיק אותו כולנו מכירים מיוניברסל אנליטיקס זמין כעת בגוגל אדס – תחת נושא "פרסום" בתחתית התפריט השמאלי, ואז בחירה בגוגל אדס.

אצלי בחשבונות היה צריך להכנס לחיבור בין אנליטיקס 4 לגוגל אדס ולרענן אותו לפני שהמידע הוצג.

הדיווח המקורי:

חדש בגוגל אדס: אזור solutions / פתרונות שיאפשר לכם ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים ומותאמים אישית בלי סקריפטים

סוגי הפתרונות

  • סיכום חשבון: הפתרון הזה יוצר דוח המבוסס על נתונים סטטיסטיים של ביצועי יום אתמול עבור חשבון גוגל אדס שלם עם גרפים מוגדרים מראש. אם תוסיף כתובת אימייל, הדוח יישלח בפורמט HTML. מומלץ לתזמן את הפתרון מדי יום, 03:00 או מאוחר יותר כדי להבטיח דיוק, מכיוון שהסטטיסטיקה של Google Ads עשויה להתעכב עד 3 שעות.
  • ביצועי מודעות: פתרון זה יוצר גיליון גוגל עם כמה תרשימים וגרפים מוגדרים מראש כדי לעזור בניתוח ביצועי המודעות שלך. הפתרון משתמש בסטטיסטיקה של השבוע שעבר כדי להפיק את הדוח. קבעו זאת מדי שבוע, בימי שני.
  • מזהה חריגות בחשבון: פתרון זה יודיע לך כאשר הוא מזהה התנהגות שונה מזו שהייתה לך בעבר בחשבון שלך. זה עובד על ידי השוואת ביצועים היסטוריים של אותו יום בשבוע לביצועים הנוכחיים.
  • בודק קישורים: פתרון זה בודק את הקישורים שלך ומודיע לך באימייל אם הם נשברים ושומר פרטים בגיליון אלקטרוני. ניתוח מתייחס למעבר שלם אחד בכל כתובות האתרים שלך. ייתכן שידרשו כמה ריצות כדי להשלים ניתוח.
  • תקציבים גמישים / התאמה אוטומטית של תקציבים: פתרון זה יתאים את התקציבים שלך בכל יום בהתאם להגדרות שתספק. כל יום זה ייצור תקציב חדש כדי להבטיח שההוצאה שלך תתחלק באופן שווה ותצמצם את התקציב לאפס כאשר התקציב יושג.
  • רשימת קריטריונים שליליים נפוצים: פתרון זה יוצר רשימה שלילית משותפת על סמך ההגדרות שלך ולאחר מכן מחיל אותה על כל הקמפיינים שלך בחשבון זה. אתה יכול להגביל לאילו קמפיינים הרשימה תוחל ע"י שימוש בתוויות קמפיין / campaign label. הפתרון שולח מייל המסכם את פעולותיו לכתובת דוא"ל שצוינה. תזמן את הפתרון לרוץ מדי יום או שעה.

איך יוצרים פתרון

  1. בחשבון Google Ads, לוחצים על סמל מפתח הברגים Tools Icon.
  2. לוחצים על התפריט הנפתח 'פעולות בכמות גדולה' בתפריט הקטעים.
  3. לוחצים על פתרונות.
  4. בכרטיסייה 'פתרונות', לוחצים על לחצן הפלוס ? כדי לפתוח את החלון הצדדי 'כל הפתרונות'.
  5. לוחצים על יצירת פריט חדש לצד סוג הפתרון הרצוי.
  6. נותנים שם לפתרון בשדה 'שם הפתרון'.
  7. עורכים את ההתאמה האישית לפי הצרכים שלכם.
  8. לוחצים על שמירה.

למסמך העזרה של גוגל אדס בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/14200428?hl=iw&sjid=5069375622063192965-EU

שימו לב: כדי להפעיל את המאפיין יש לאשר לגוגל לבצע שינויים באמצעות הכלי – הודעה על רקע צהבהב שמופיעה בתחתית הכלי החדש.

מעכשיו בגוגל אדס: ההמרות המשופרות עוברות לרמת החשבון (במקום רמת פעולת ההמרה)

לקוחות קיימים ישודרגו אוטומטית כדי לקבל תכונה זו ברמת החשבון.

הגדרת המרות משופרות בגוגל אדס תתבצע בהגדרות ברמת החשבון (על גבי Google Tag ו-Google Tag Manager) במקום בנפרד עבור כל פעולת המרה.

הגדרה ברמת החשבון מאפשרת ללקוחות להפעיל המרות משופרות בצורה חלקה על פני חשבון שלם, תוך הפחתת מספר השלבים הדרושים להגדרת המרות משופרות עבור כל פעולות ההמרה.

פרטים נוספים ניתן למצוא במרכז העזרה:

https://support.google.com/google-ads/answer/14664077?utm_source=awfe&utm_medium=email&utm_campaign=20297609&hl=iw&sjid=14119095584960275808-EU

מטא ממשיכה להפיץ את קהלי advantage+ והופכת אותם לברירת מחדל

אפשרות Advantage+ Audience היא כעת ברירת המחדל – וכל הקהלים של פייסבוק / מטא, הם קהלי Advantage+, המאפשרים למטא להרחיב את הטרגוט שקבעתם כדי לשפר את הביצועים.

בנוסף שימו לב כי מסעות פרסום של Advantage+ Shopping אינם מאפשרים מיקוד כלשהו.

וכל זה – כנראה בדרך לאוטומציה מלאה של הטרגוט במטא. אולם עוד חזון למועד ובשלב זה עדיין יש בידי מנהלי הקמפיינים שליטה בבסיס הקהל.

למידע נוסף על סוגי הקהלים וההרחבות שמטא מספקת להם: https://jonloomer.com/tofu

מלחשים ש.. טיקטוק עובדת על אפליקציה חדשה לשיתוף תמונות שתתחרה באינסטגרם

https://www.socialmediatoday.com/news/tiktoks-reportedly-testing-new-instagram-tiktok-photos-app/709938/

(תודה לאופיר קנלשטיין על שני העדכונים האלה)

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>