חדשות הפרסום באינטרנט – דצמבר 2023

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/iCZyuTA27vM

לקראת עונת החגים – חברת META משיקה כמה כלים חדשים למודעות ליד – ג'ן

במסגרת הכלים שנוספו – מטא מוסיפה ליעדי קמפיין לידים יעד של קליק להתחלת צ'אט WhatsApp.

מפרסמים נבחרים יוכלו גם להוסיף זרימת שאלות ותשובות במנהל המודעות. יעד לידים למודעות כבר זמין עבור Messenger ו-Instagram Direct, ועכשיו, תוכלו גם להניע מעורבות WhatsApp מהקידומים שלכם.

"מפרסמים שבוחרים למשוך אנשים באמצעות מודעות click to message באינסטגרם ישיר יכולים כעת להציע לאנשים קופון אם ישלימו רצף של שאלות ותשובות, וניתן להחיל את ההנחות הללו על הרכישה או השירות הבא שלהם."

מטא בודקת גם פורמט מודעה חדש מסוג "טופס מיידי", המאפשר לאנשים לבחור עסקים מרובים לשלוח אליהם פרטים בו-זמנית:

כפי שניתן לראות בדוגמה, עסקים קשורים ישלמו לכאורה כדי להיות רשומים בחלון הראווה של עסקים קשורים.

מטא גם בודקת אפשרות לעסקים להתקשר ללקוחות פוטנציאליים דרך פייסבוק, כאשר התהליך מציג את שם העסק והמידע שלו על המסך.

מטא בוחנת גם "אוטומציה מלאה של מסעות פרסום לקמפיינים ליצירת לידים", שתאפשר למפרסמים להשתמש במערכות ה-AI המתפתחות של Meta כדי להנחות בעצם כל אלמנט, כולל מיקוד, קריאייטיב, מיקומים ותקציב.

לסיום Meta גם בודקת אפשרות חדשה ליצור טפסים מיידיים לפייסבוק באמצעות תוכן קיים מאתר של מפרסם: https://www.facebook.com/business/help/1020722299239306

https://www.facebook.com/business/news/helping-businesses-grow-with-new-lead-generation-ad-tools-ai-features-and-crm-partnerships

חדש בגוגל אדס – טופס בקשות והחרגות לקמפייני PMAX

גבי מנשה (שתודו לו אחר כך) שיתף את הקישור הזה, אשר מוביל לטופס בקשת שינויים בקמפיין PMAX. במסגרת השינויים שאפשר לבקש: הוספת מלים, נושאים אם מיקומים להחרגה מהקמפיין.

ככה זה נראה:

בניגוד להצהרות הרשמיות – לינקדאין משאירה את קמפייני ההודעות לאינבוקס ללא שינוי

גבי מנשה מעדכן:

זוכרים שלינקדאין הודיעו שיעצרו את קמפיניי ההודעת לאינבוקס
ושינו את זה לקמפיניי שיחה?
אז הודיעו
או שהם הביאו איזה מנהל מוצר ממטא שרגיל לעשות שטויות:)
או שהבינו שהם הרסו כלי מדהים.
הכל חוזר לקדמותו

We are continuing support for creating and running message ads in Campaign Manager. Starting September 26, 2023, you can create new message ads in Campaign Manager again

https://www.linkedin.com/help/lms/answer/a422183

כך תוודאו שהמודעות שלכם בפייסבוק מוצגות רק לנשים או גברים

יואל דורון שיתף אתנו את העדכון הבא: הרבה מפרסמים לא ישימו לב ויפלו בזה בקרוב וזה מה שצריך לעשות-

אתם עושים קמפיין, מטרגטים רק נשים ובפועל גם גברים רואים את המודעה?

ככה תנטרלו את זה.

כשאתם נמצאים באדסט- פייסבוק שינתה את ההגדרה של הקהל ככה שכשאתם מכניסים קהל אתם בעצם מכניסים אותו תחת ה- suggestion.

כלומר אתם אומרים לפייסבוק את הקהל שאתם ״חושבים״ שרלוונטי למשל גברים- אבל אם פייסבוק רואה שיש תנועה של נשים, אז גם הן יחשפו למודעות.

שימו לב שיש לכם שם כפתור כחול למטה שרשום עליו-

Switch to original audience option

תלחצו על זה ואז אתם מחזירים את השליטה אליכם ולא ״מציעים״ לפייסבוק מה הקהל אלא קובעים לה.

גברים זה גברים נשים זה נשים מי שלא מטורגט לא רואה את המודעה ובא לציון גואל.

חדש ב-Taboola, בחירת אסטרטגיית Maximize Conversions בדומה למה שהיה עד עכשיו ב-Outbrain.

אילן הבר מעדכן ומסיף כי האלגוריתם ינהל את הבידים.

ניתן למנף את אסטרטגיית הצעת המחיר הזו ב-2 דרכים:

1. קבלת מקסימום המרות אפשריות במסגרת תקציב מוגדר. האלגוריתם יעבוד במסגרת הגדרות התקציב כדי למצוא את כל ההזדמנויות הזמינות.

2. למקסם המרות במסגרת תקציב נתון בעלות יעד ספציפי. האלגוריתם מביא בחשבון את העלות ומחפש הזדמנויות רלוונטיות במסגרת יעד העלות לרכישה הצפוי בתקציב היעד.

קליק לפרטים נוספים.

גוגל אדס משיקה תכונות AI ג'נרטיביות לקמפייני PMAX

התכונות החדשות יעזרו למשווקים ליצור במהירות נכסים איכותיים ומותאמים אישית כדי להגיע ללקוחות בכל הפורמטים של גוגל.

לאחר הכנסת פרומפט, הבינה המלאכותית תיצור תמונות וטקסט ייחודיים המותאמים לכל עסק. גוגל מצהירה שמפרסמים תמיד יוכלו לבדוק ולערוך כל נכס שנוצר לפני הפרסום.

בנוסף ליצירת נכסים, הפלטפורמה תספק יכולות עריכת תמונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית כדי לשפר את הקריאייטיב החדש והקיים. לדוגמה, ההכרזה של גוגל מתארת סוכנות הבודקת סצנות רקע חורפיות שונות עבור תמונות המוצר של הלקוח. (ראו תמונה מצורפת)

ככה נראה הממשק:

גרסת הבטא הגנרטיבית של הבינה המלאכותית מוגבלת כרגע לארה"ב, אך היא צפויה להתפרסם באופן נרחב יותר לפני סוף 2023. אצלי כבר קיים בחלק מהחשבונות.

גוגל עושה ניסויים בחווית החיפוש הג'נרטיבי שלה

התכונה "ייתכן שתאהב" מוצגת כקרוסלה המציגה כותרות מוצרים, תמונות ושם החברה.

ככה זה נראה למשל:

לינקדאין משיקה: כלים חדשים למדידת ביצועים ושיפורים ל"מודעות מסמך" / Document ads

ממשק API להמרות – מאפשר למפרסמים לשלב את נתוני לינקדאין עם והחברה על מנת להעריך את ההשפעה של קמפיינים של LinkedIn על מדדי ביצועים כגון פעולות באתר, מכירות טלפוניות והפניות לאירועים אישיים.

פעולות באתר – תכונה חדשה זו מפשטת כיצד משווקים עוקבים אחר המרות של מסעות פרסום ללא מנגנוני מעקב מורכבים. פעולות באתר יכולות למדוד התנהגויות משתמשים על ידי קריאות לפעולה, ביקורים בדף ונתונים ללא צורך בקוד נוסף באתר.

שיפורים ב"מודעות מסמך" / Document Ads –

  1. ריטרגטינג – ללקוחות שקיימו בעבר אינטראקציה עם "מודעות מסמך".
  2. מדדים חדשים – ניתן לעקוב אחר ביקורים באתר והמרות באתר עבור סוג מודעה ספציפי זה.
  3. תפוצה חדשה למודעות מסמך ברשת הקהל של לינקדאין / LAN

קליק לידיעת המקור.

איחוד המטרות הגדול של פייסבוק

מפרסמי פייסבוק שימו לב: מ 2024 ישאירו פייסבוק רק 6 מטרות לקמפיינים והן: מכירות, לידים, מעורבות, קידום אפליקציה, תנועה ומוּדעוּת.
החל בינואר 2024, לא תוכלו עוד לשכפל או לייבא קמפיינים, סדרות מודעות ומודעות המשתמשים במטרות המקוריות. לא תוכלו גם ליצור סדרות מודעות או מודעות חדשות בקמפיינים קיימים שמשתמשים במטרות המקוריות. בהמשך 2024, המטרות המקוריות לא יהיו זמינות יותר לקמפיינים חדשים וקיימים.
לפניכם טבלה שימושית שמראה כיצד כל אחת מהמטרות המקוריות הקודמות בעמודה הימנית מופו למטרות פשוטות חדשות בעמודה השמאלית.


למידע המלא:
https://www.facebook.com/business/help/325793898950394

גוגל אדס אדיטור Google Ads Editor גרסה 2.5 יוצאת לאור עם 16 תכונות חדשות

יש שורה ארוכה של עדכונים, תוכלו ללמוד עליהם עוד כאן:

https://searchengineland.com/google-ads-editor-2-5-new-features-434167

בגלל המלחמה – גוגל הוסיפה פיצ'ר "סיוע בחירום" לדפי פרופיל העסק כדי להבליט למשתמשים את הסיוע שאתם מעניקים, דרך פרופיל העסק ב-Google

מליאן הורוביץ עדכנה והוסיפה כי האופציות שתוכלו להוסיף לפרופיל העסקי שלכם הן:

?•זקוק למתנדבים

?•מציע תעסוקה למפונים

?•מציע סיוע משפטי בחינם

?•מציע שירותים או מוצרים חינם למפונים

?•מציע לינה למפונים

?•מציע הסעות או הובלות

אופיר קנלשטיין שיתף את צילום המסך הזה מתוך GMB:

מעכשיו: מודעות Google Local Service יציגו נתוני נתח חשיפות –

GOOGLE HAS ROLLED OUT IMPRESSION SHARE DATA FOR LOCAL SERVICE ADS (LSAS).

כפי שתראו בצילום המסך, כעת ניתן לראות שלושה מדדים חדשים עבור חשבונות Google LSA:

  • הופעות של מודעה: כמה פעמים המודעה שלך הופיעה בתוצאות החיפוש בתוך מסגרת זמן שנבחרה
  • שיעור ההופעות המובילות בחיפוש: אחוז החשיפות שלך המוצגות מעל לתוצאות שלא שולמו במסגרת זמן שנבחרה.
  • שיעור הופעות מוחלט במיקום העליון בחיפוש: אחוז החשיפות שלך שמופיעות כמודעה הראשונה בתוצאות החיפוש במסגרת טווח זמן מסוים.

המידע זמין החל מנובמבר 2023 https://searchengineland.com/google-local-service-ads-impression-share-data-435380

החל מחודש נובמבר: חברת מטא מציעה למשתמשים באירופה אפשרות שימוש בפייסבוק ואינסטגרם בתשלום, ללא פרסומות

אנשים במדינות אלו יכולים להירשם תמורת תשלום כדי להשתמש במוצרים אלו ללא מודעות. עלות המנוי תהיה בין 9.99 אירו לחודש באינטרנט ל 12.99 אירו לחודש ב-iOS ואנדרואיד.

עד 1 במרץ 2024, המנוי הראשוני מכסה את כל החשבונות המקושרים במרכז החשבונות של המשתמש. עם זאת, החל מה-1 במרץ 2024, תתוסף תוספת תשלום של 6 אירו עבור כל חשבון נוסף הרשום במרכז החשבונות של משתמש.

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>